Bc. Jan Veverka
Master's thesis
Význam marketingu pro developerské odvětví
The importance of marketing for the developer
Abstract:
V teoretické části mé diplomové práce bude uveden souhrn poznatků z prostudované literatury a vyvození závěrů pro aplikační část práce. Budu se věnovat zejména charakteristice developerského odvětví a jeho vývoji. Dále se budu zabývat marketingem jako takovým a marketingovými nástroji. V aplikační části mé diplomové práce se budu věnovat porovnání dvou developerských společností, které působí na pražském …moreAbstract:
In the theoretical part of my thesis will be given a summary of findings from the literature and drawn conclusions for the practical part of my diploma thesis. I will focus mainly on the characteristics of the real estate development as an industry and its progress. In the first part of my work, I will also focus on marketing tools and on the field of marketing itself. In the second, practical part …moreKeywords
Developerské odvětví marketingová komunikace bytová jednotka marketingové nástroje rezidenční projekt stavebnictví marketingový mix strategické řízení realitní trh marketingová strategie. Development sector marketing communications housing unit marketing tools residential project building marketing mix strategic management real estate market marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b3m45/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie mikroregionu Rožnovsko
Miriama Stuchlíková -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh marketingové strategie pro penzion
Viktória Šušková -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Návrh strategie pro rozvoj vybrané společnosti
Aneta Rosenbergerová -
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova