GPS jako nová technologie ve výuce zeměpisu – Mgr. David Šmerda
Mgr. David Šmerda
Bakalářská práce
GPS jako nová technologie ve výuce zeměpisu
GPS as a New Technology for Geography Teaching
Anotace:
Bakalářská práce bude pojednávat o polohovém družicovém systému Global Positioning System (GPS). Práce bude zaměřena teoreticky i prakticky. Teoretická část bakalářské práce se bude zabývat tím, co GPS je, jak funguje, jakou má historii, tedy kde a kdy vzniknul a k jakým účelům. Část teoreticky zaměřeného oddílu práce bude věnována také hře Geocaching. Hlavní náplní bakalářské práce bude její praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis will deal with The Global Positioning System (GPS). It will have two parts: theoretical and practical. The theoretical part will be about what exactly GPS is, how does it work and what is its history – where was GPS developed and why. In the theoretical part, there will be also chapter about a game called Geocaching. The main section of this bachelor thesis will be the practical …víceKlíčová slova
GPS navigace nové technologie výuka zeměpisu využití GPS aktivity s GPS Geocaching Garmin
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uufdc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Nové technologie a jejich dopad na marketingové aktivity a na společnost
Sofiya Ossipova -
Nové technologie nukleární kardiologie v diagnostice a stratifikaci ischemické choroby srdeční
Veronika Bednárová -
Obojživelníci v okolí obce Vysočany u Moravského krasu s využitím pro výuku na ZŠ
Ivana Čápková -
GPS a jeho využití v hodinách matematiky
Hana REHÁKOVÁ -
GPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř)
Tereza ONDRÁČKOVÁ -
Využití GPS a mobilních zařízení ve výuce zeměpisu v Bílovci
Tomáš BERGER -
Využití GPS ve výuce geografie na příkladu skalních tvarů Hruboskalska
Jan HORČÍK -
Zhodnocení volně stažitelných mobilních aplikací pro měření pohybové aktivity a využití ve výuce zeměpisu
František Stráník