Interkulturalität und Stereotype Deutsch-Tschechisch – Bc. Hana Bernardová
Bc. Hana Bernardová
Diplomová práce
Interkulturalität und Stereotype Deutsch-Tschechisch
Cross-Culture Relationship and Stereotypes between German and Czech
Abstract:
This paper deals with the ongoing issues of stereotype and prejudice formation in a globalized world. The theoretical parts are placed in a broader notions of culture, interculturality, intercultural communication, globalization process with its impact on the formation of national stereotypes and prejudices. Following the context we deal with the importance of intercultural training and its effect …víceAbstract:
Tato práce se zabývá aktuálním tématem tvoření stereotypů a předsudků v dnešním globalizovaném světě. V teoretické části jsou dány do širších souvislostí pojmy jako kultura, interkulturalita, globalizace a její vliv na tvoření stereotypů a předsudků. V této souvislosti je zmíněn interkulturní trénink a jeho důležitost. Následně je představen koncept myšlenkových obrazů jednotlivých národů. V praktické …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dovc9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: PhDr. Dana Spěváková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Organizační kultura a její odraz v pracovních podmínkách
Kristýna Pešková -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Veronika Šteflová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Organizační kultura
Michaela Kulhánková -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová