Alexandra Tóthová
Bachelor's thesis
Postavenie Nemecka na trhu biopotravín
Postavení Německa na trhu biopotravin
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje postavení Německa na evropském a světovém trhu biopotravin. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením pojmů, které jsou důležité pro úplné pochopení dalších kapitol práce. Ve druhé kapitole je podrobně představen německý trh s biopotravinami pro účely jeho srovnání v další kapitole, která obsahuje srovnaní trhu biopotravin v Německu s trhy států v Evropě a následně …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the position of Germany in the European and world organic food market. The first chapter deals with the theoretical definition of terms that are important for the complete understanding of the other chapters of the thesis. In the second chapter the German organic food market is presented in detail for a purpose of comparing it in the next chapter, which contains a comparison …moreAbstract:
Táto bakalárska práca analyzuje postavenie Nemecka na európskom a svetovom trhu biopotravín. Prvá kapitola sa zaoberá teoretickým vymedzením pojmov, dôležitých pre úplné pochopenie ďalších kapitol práce. V druhej kapitole je podrobne predstavený nemecký trh s biopotravinami pre účely jeho porovnania v ďalšej kapitole, ktorá obsahuje porovnanie trhu biopotravín v Nemecku s trhmi štátov v Európe a následne …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72407
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Jan Štemberk
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72407
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Sú biopotraviny zdravšie?
Lada Brenkusová -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Biopotraviny v cukrářství
Veronika Šlapáková -
Biopotraviny - trend v gastronomii jako běžná součást životního stylu LOHAS
Anna Tejbusová -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová