Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu – Adam Branný
Adam Branný
Master's thesis
Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu
Marketing simulation and its application in practice on an imaginary market
Abstract:
Diplomová práce s názvem Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu si klade za hlavní cíl vytvořit zkušební verzi marketingové manažerské simulace v programu Microsoft Excel, otestovat ji a z tohoto testování vyvodit závěry relevantní pro její další vývoj. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingového řízení, uvádí teoretické i praktické informace o manažerských …moreAbstract:
The thesis entitled Marketing simulation and its application in practice on an imaginary market had as main objective to create a trial version of marketing business simulation in Microsoft Excel, test it, and use this testing to draw conclusions relevant for its further development. This paper contains theoretical part concerning knowledge of marketing management, provides practical information about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68808
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68808
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
Marie UHLÍŘOVÁ -
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
Marie UHLÍŘOVÁ -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Rozvoj managementu formou manažerské simulace
Filip Celar -
Informační podpora manažerského rozhodování v logistice (SCM) - simulace
Petr Jirsák -
Systémový přístup a simulace podnikových procesů ve zvolené společnosti
Lukáš Vítů