Daniel PAVELEK
Bachelor's thesis
Online hra pro více hráčů Warp Space
Online Game for Multiple Players Warp Space
Abstract:
Cílem této práce je prozkoumat problematiku programování počítačových her, zejména her MMORPG, zjistit jejich klíčové vlastnosti, společné prvky a úskalí. Práce bude zaměřena především na možnosti realizace takové hry pomocí programovacího jazyku Java a bude představeno a otestováno takové řešení.Abstract:
The subject of this thesis is to introduce the requirments and problems of computer games programming, to find out the common features and distinctions of several game types, especially MMORPG. Next goal is to describe the tools provided by Java programming language and use them to create the Java MMORPG and test it.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Potužák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVELEK, Daniel. Online hra pro více hráčů Warp Space. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Analýza nástrojů monetární politiky pro regulaci virtuálních měn v počítačových online hrách (MMORPG)
Štěpán Lohniský -
Závislost na multiplayerových online počítačových hrách
Daria Glushakova -
Imerzivní vliv online her - život ve fiktivním prostředí
Michal Hubík -
Aspekty kvality přátelství mezi hráči Massive Multiplayer Online Roleplaying Games
Kristýna Tlustáková -
Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
Ondřej Filgas -
Porovnanie vhodnosti technológii Java a Kotlin pri aplikácii na špecifické IoT zariadenie
Michal Slavík -
Moderní přístupy k výuce Java
Miroslav Lučkai -
E-learningový kurz pro programovací jazyk Java
Veronika Loukotová