Online hra pro více hráčů Warp Space – Daniel PAVELEK
Daniel PAVELEK
Bakalářská práce
Online hra pro více hráčů Warp Space
Online Game for Multiple Players Warp Space
Anotace:
Cílem této práce je prozkoumat problematiku programování počítačových her, zejména her MMORPG, zjistit jejich klíčové vlastnosti, společné prvky a úskalí. Práce bude zaměřena především na možnosti realizace takové hry pomocí programovacího jazyku Java a bude představeno a otestováno takové řešení.Abstract:
The subject of this thesis is to introduce the requirments and problems of computer games programming, to find out the common features and distinctions of several game types, especially MMORPG. Next goal is to describe the tools provided by Java programming language and use them to create the Java MMORPG and test it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Potužák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVELEK, Daniel. Online hra pro více hráčů Warp Space. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nástrojů monetární politiky pro regulaci virtuálních měn v počítačových online hrách (MMORPG)
Štěpán Lohniský -
Závislost na multiplayerových online počítačových hrách
Daria Glushakova -
Imerzivní vliv online her - život ve fiktivním prostředí
Michal Hubík -
Aspekty kvality přátelství mezi hráči Massive Multiplayer Online Roleplaying Games
Kristýna Tlustáková -
Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
Ondřej Filgas -
Porovnanie vhodnosti technológii Java a Kotlin pri aplikácii na špecifické IoT zariadenie
Michal Slavík -
Java microservice migration to the Spring framework
Filip Fábry -
E-learningový kurz pro programovací jazyk Java
Veronika Loukotová