Nástroj pro dolování nestrukturovaných dat ze sociálních sítí – RNDr. Filip Nálepa
RNDr. Filip Nálepa
Bachelor's thesis
Nástroj pro dolování nestrukturovaných dat ze sociálních sítí
Tool for Harvesting Non-Structured Data from Social Networks
Anotácia:
Práce pojednává o technikách získávání informací ze sociálních sítí a uvádí přehled pro tento účel existujících nástrojů. Zaměřuje se na sítě Twitter a LinkedIn. V praktické části je vytvořena webová aplikace, která umožňuje pravidelně stahovat data z Twitteru a indexovat je ve fulltextovém vyhledávači Apache Solr.Abstract:
The thesis deals with techniques of retrieving data from social networks and summarizes existing tools for this task. It focuses on Twitter and LinkedIn networks. The second part of the thesis contains a web application which is capable of downloading data from Twitter regularly and indexing them in Apache Solr fulltext search platform.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcdok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dalibor Toth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Informatics / Mathematical Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Harvesting Systems on the Undergrowth in Himalayan Moist Temperate Forests of Pakistan
Javed Iqbal -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Fanfiction Authors' Self-presentation on Twitter
Martina Pekárová -
Acronyms on Twitter
Adéla Nenadalová -
Analyzing Face-Threatening Humor in Ryanair's Customer Interactions on Twitter
Lucie Kadlecová