Portfolio dítěte v mateřské škole – Sára LINDUŠKOVÁ
Sára LINDUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Portfolio dítěte v mateřské škole
Child´s portfolio in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je po praktické stránce zaměřena na portfolio dítěte v mateřské škole a jeho využití. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu portfolio a jeho rozdělení podle účelu vedení, obsahu a funkce. Přibližuje význam diagnostického portfolia a to, jakým způsobem se s ním dá pracovat. Uvádí procesuální stránku portfolia dítěte, která zahrnuje všechny účastníky edukačního procesu …víceAbstract:
My bachelor work is in practical part focused on portfolio of a child in kindergarten and its use. The theoretical part is focused on the term portfolio and its dividing into purpose, content and function. It is explaining the meaning of diagnostic portfolio and how we can work with it. It is stating process part of portfolio of a child, which contains information about all participants of educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINDUŠKOVÁ, Sára. Portfolio dítěte v mateřské škole. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostické portfolio dítěte
Marta Klimešová -
Diagnostické portfolio jako nástroj učitele k rozvoji dítěte
Martina Horáčková -
Portfolio dítěte jako diagnostický nástroj učitele
Vladislava Keilingová -
Portfolio dítěte v mateřské škole
Veronika Kellerová -
Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy
Denisa Hudková -
Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ
Tereza Janáčková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová
Název
Vložil
Vloženo
Práva