Bc. Ekaterina Miloserdova

Bachelor's thesis

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

The influence of marketing on changing product demand
Abstract:
Bakalářská práce „Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ se zabývá zkoumáním korelativního vztahu mezi poptávkou po produktu a nástroji marketingového komunikačního mixu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vybrané marketingové nástroje na základě situační analýzy komunikačního mixu společnosti ALO diamonds a určit vliv těchto nástrojů na poptávku po produktu. Teoretická část obsahuje základní …more
Abstract:
The bachelor thesis "The influence of marketing on changing product demand" deals with the examination of the corelative relationship between product demand and communication marketing tools. The main objective of this thesis is to explore selected marketing tools, based on situational analysis of ALO diamonds' communication mix and to determine the impact of these tools on product demand. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní