Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu – Bc. Ekaterina Miloserdova
Bc. Ekaterina Miloserdova
Bachelor's thesis
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
The influence of marketing on changing product demand
Abstract:
Bakalářská práce „Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ se zabývá zkoumáním korelativního vztahu mezi poptávkou po produktu a nástroji marketingového komunikačního mixu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vybrané marketingové nástroje na základě situační analýzy komunikačního mixu společnosti ALO diamonds a určit vliv těchto nástrojů na poptávku po produktu. Teoretická část obsahuje základní …moreAbstract:
The bachelor thesis "The influence of marketing on changing product demand" deals with the examination of the corelative relationship between product demand and communication marketing tools. The main objective of this thesis is to explore selected marketing tools, based on situational analysis of ALO diamonds' communication mix and to determine the impact of these tools on product demand. The theoretical …moreKeywords
Marketing Marketingová komunikace Komunikační mix Nástroje komunikačního mixu Reklama Podpora prodeje Přímý marketing PR Online marketing Event marketing Sponzoring Osobní prodej Marketing Marketing Communication Communication Mix Communication Mix Tools Advertising Sales Promotion Direct Marketing Sponsoring Personal Sales
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zdgyv/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová