Ing. Kateřina Vaněčková

Bachelor's thesis

Personální marketing v malé společnosti na konkrétním příkladu

Concrete example of personnel marketing in small-sized enterprise
Abstract:
Má práce je zaměřena na způsoby získávání pracovníků a jejich následného výběru. Dále pojednává o tom, co je potřeba zaměstnancům nabídnout a jak se k nim chovat, aby si je firma udržela. V první části vymezím základní termíny a shrnu základní teoretické poznatky týkající se personálního marketingu všeobecně v malých firmách. V podkapitolách se zaměřím na získávání a výběr pracovníků, tvorbu dobré …more
Abstract:
My work is focused on ways of employees recruiting and their subsequent selection. In addition, it deals with what is to be offered to employees and how to behave as an employer in order to prevent their leaving from a company. In the first part I specify the basic terms and summarize basic theoretical knowledge generally related to personal marketing in small companies. In subchapters I focus on acquisition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Reader: Ing. Josef Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní