Dominika Rozmajzlová

Bakalářská práce

Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin

Finding out the Attitudes of Generation Y to Food Quality Labels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým pohledem na problematiku značek kvality potravin. Charakterizuje značky užívané na českém trhu a zejména značku Vím, co jím a piju. Popisuje podmínky, za kterých jsou značky udělovány a definuje jejich význam a možnost využití. Součástí práce je průzkum vnímání značek kvality potravin spotřebiteli generace Y. Cílem autorky je potvrdit hypotézu, podle které …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a marketing perspective on the issue of food quality labels. It characterizes the brands used on the Czech market and especially the brand "Vím, co jím a piju". It describes the conditions under which the marks are awarded and defines their meaning and possibility of use. Part of the work is a survey of the perception of food quality labels by consumers of generation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Lucie Gonzálezová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81270