Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin – Dominika Rozmajzlová
Dominika Rozmajzlová
Bakalářská práce
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Finding out the Attitudes of Generation Y to Food Quality Labels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým pohledem na problematiku značek kvality potravin. Charakterizuje značky užívané na českém trhu a zejména značku Vím, co jím a piju. Popisuje podmínky, za kterých jsou značky udělovány a definuje jejich význam a možnost využití. Součástí práce je průzkum vnímání značek kvality potravin spotřebiteli generace Y. Cílem autorky je potvrdit hypotézu, podle které …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a marketing perspective on the issue of food quality labels. It characterizes the brands used on the Czech market and especially the brand "Vím, co jím a piju". It describes the conditions under which the marks are awarded and defines their meaning and possibility of use. Part of the work is a survey of the perception of food quality labels by consumers of generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Lucie Gonzálezová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Spotřebitelské chování generace Y
Simona Vajglová -
Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y
Jiří Šťastný -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR
Tereza Průšová -
Možnosti posuzování transparentnosti kvality potravin
Klára Suchá