Bc. Simona Vajglová

Diplomová práce

Spotřebitelské chování generace Y

Consumer Behavior of Generation Y
Anotace:
Diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování generace Y (mileniálů) při nákupu smartphonu. Dále zkoumá vnímání značky Samsung mileniály. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro porozumění dané problematice. Praktická část bude věnována výzkumu spotřebitelského chování generace Y a jejího vnímání značky Samsung. Na základě získaných poznatků z praktické části budou zodpovězeny …více
Abstract:
This master's thesis explores consumer behavior of the Generation Y (Millennials) in terms of smartphone purchase. This thesis also examines Millennials' perception of the brand Samsung. The theoretical part explains fundamental terms essential for understanding core issues mentioned above. The practical part will be concerned with the research of Generation Y's consumer behavior and its perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vajglová, Simona. Spotřebitelské chování generace Y. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace