Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin – Dominika Rozmajzlová
Dominika Rozmajzlová
Bachelor's thesis
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Finding out the Attitudes of Generation Y to Food Quality Labels
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým pohledem na problematiku značek kvality potravin. Charakterizuje značky užívané na českém trhu a zejména značku Vím, co jím a piju. Popisuje podmínky, za kterých jsou značky udělovány a definuje jejich význam a možnost využití. Součástí práce je průzkum vnímání značek kvality potravin spotřebiteli generace Y. Cílem autorky je potvrdit hypotézu, podle které …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a marketing perspective on the issue of food quality labels. It characterizes the brands used on the Czech market and especially the brand "Vím, co jím a piju". It describes the conditions under which the marks are awarded and defines their meaning and possibility of use. Part of the work is a survey of the perception of food quality labels by consumers of generation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81270
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Lucie Gonzálezová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Spotřebitelské chování generace Y
Simona Vajglová -
Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y
Jiří Šťastný -
Vliv fast fashion řetězců na nákupní rozhodování Generace Z
Kristýna Kupczaková -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR
Tereza Průšová -
Možnosti posuzování transparentnosti kvality potravin
Klára Suchá