Tvorba marketingové strategie pro podnik – Ing. Iveta Voborná
Ing. Iveta Voborná
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie pro podnik
The Building of the marketing strategy for a company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro hotel Royal Ricc. Na základě výsledků analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, SWOT analýzy a dotazníkového průzkumu hotelu jsou identifikovány problematické oblasti tohoto zařízení. Nově navržená marketingová strategie směřuje k celkovému zlepšení činnosti hotelu a rozšíření nabídky jeho služeb.Abstract:
The thesis is focused on creating marketing strategy for the hotel Royal Ricc. The strategy itself is based on analysis of the external and internal environment, SWOT analysis and a questionnaire survey to identify problem areas of the hotel. The newly designed marketing strategy aims to improve the overall business and expansion of hotel services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mdlo2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: JUDr. Petra Schillerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova -
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
Marketing strategy proposal for Tomas Arsov Studio
Aylin Ramizli -
Sawing the Forest for its Trees: An analysis of the discussions regarding the EU Forest Strategy for 2030 in Sweden
Bryan Trannin BAYNE