Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda – Michaela HOUSKOVÁ
Michaela HOUSKOVÁ
Diplomová práce
Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda
The effectivity of the inquiry-based learning approach on teaching 3rd grade pupils: an empirical study
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zařazování badatelsky orientované výuky do vyučování prvouky ve 3. ročníku základní školy a nástinu její efektivity využití na 1. stupni základní školy. V teoretické části diplomové práce je věnována pozornost zejména charakteristice učení, mladšího školního věku a důraz je kladen především na vymezení pojmu badatelsky orientovaná výuka a její druhy. Výzkumná část …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the options of inclusion of inquiry-based education into the lessons of Biology in the 3rd grade of the primary school and it outlines the efficiency of usage of inquiry-based education in the primary school. The main attention in the theoretical part of this thesis is dedicated to the characterization of learning, younger school age and the emphasis is put to the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOUSKOVÁ, Michaela. \textit{Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/2zrede/.
Jak správně citovat práci
HOUSKOVÁ, Michaela. Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík