Vývoj fonematického sluchu a řečových schopností u dětí předškolního věku – Michaela Chmelíková
Michaela Chmelíková
Bakalářská práce
Vývoj fonematického sluchu a řečových schopností u dětí předškolního věku
Development of phonemic hearing and speech skills of pre-school children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje řečových schopností a fonematického sluchu. Celkově je zacílena zejména na skupinu dětí předškolního věku. Z důvodu propojenosti a komplexnosti se však zmiňuje též o vývojových stádiích, které mu předcházejí. Z hlediska struktury je práce rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá terminologií dané problematiky a podrobně se na základě poznatků …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the difficulties during the development of oral skills and phonemic hearing. It’s mainly targeted at a group of preschool children. Howeverbecause of the interconnectedness and complexity, it also mentions the developmental stages that precedes it.Regarding the structure of work it is divided into two parts. The theoretical part deals with the terminology of given issue based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Karel Neubauer, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Skákalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická péče o osoby s poruchami komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Fonematický sluch u dětí předškolního věku
Kateřina MIKEŠOVÁ -
Fonematický sluch u předškolních dětí, jeho analýza a možnosti rozvoje
Lenka Bublíková -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO
Název
Vložil
Vloženo
Práva