Aneta Sikorová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace kosmetické firmy

Marketing Communication Analysis of the Cosmetic Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Havlíkova přírodní apotéka. Zaměřuje se na popsání základních teoretických východisek marketingové komunikace a následné charakteristiky firmy. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření metodou CAWI. Respondentům je zde položeno 22 otázek, které mají za úkol zjistit, jak vnímají marketingovou komunikaci firmy a jak na ně působí. Z …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Havlík´s Natural Apothecary. It focuses on describing the basic theoretical background of marketing communication and the subsequent characteristics of the company. The research is carried out by means of a questionnaire survey using the CAWI method. Respondents are asked 22 questions to find out how they perceive the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: David Grendysa
  • Oponent: Hana Srpová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava