Analýza marketingové komunikace kosmetické firmy – Aneta Sikorová
Aneta Sikorová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace kosmetické firmy
Marketing Communication Analysis of the Cosmetic Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Havlíkova přírodní apotéka. Zaměřuje se na popsání základních teoretických východisek marketingové komunikace a následné charakteristiky firmy. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření metodou CAWI. Respondentům je zde položeno 22 otázek, které mají za úkol zjistit, jak vnímají marketingovou komunikaci firmy a jak na ně působí. Z …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Havlík´s Natural Apothecary. It focuses on describing the basic theoretical background of marketing communication and the subsequent characteristics of the company. The research is carried out by means of a questionnaire survey using the CAWI method. Respondents are asked 22 questions to find out how they perceive the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146856
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Hana Srpová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie vybraného podniku
Lucie Berná -
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Zuzana Černá -
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova -
Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Julie Babjáková -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Zuzana Černá -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova