Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Anežka Sztwiertniová
Bc. Anežka Sztwiertniová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marketing communication of the chosen non-profit organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace a formulovat návrhy pro její případné zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku neziskové organizace a výstupy z provedeného marketingového průzkumu …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current marketing communication of selected non-profits organization and formulate proposals for its possible improvement. Theoretical ones will be defined in the thesis starting points of the investigated issue with a focus on individual tools of the marketing communication mix. The practical part of the work will contain the characteristics of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/do6f7/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Markéta Vlčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZTWIERTNIOVÁ, Anežka. \textit{Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/2zujoo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová