Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti – Ing. Michaela GONDEKOVÁ
Ing. Michaela GONDEKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti
Marketing management AŽD Praha s.r.o., The Supply and Sales Concern in Olomouc as a condition of competitive advantage
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení Zásobovacího a odbytového závodu Olomouc a stanovení doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozpracováno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit závodu a analýzou konkurence, SWOT analýzou, Porterovu analýzou …víceAbstract:
The topic of my Bachelor work is evaluation of marketing management of The Supply and Sales Concern in Olomouc and setting of recommendation leading to the increasing of competitive advantage. The marketing management and the competitive advantage are elaborated in the theoretical part of my work. In the practical part I am dealing with the analysis of all marketing activities of the concern still …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GONDEKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/2zxv6m/.
Jak správně citovat práci
GONDEKOVÁ, Michaela. Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
Zuzana Chovancová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
Marketingové řízení MSP
Linda Šalanská -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy
Pavel JULINA -
Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.
Martina HLAVAČKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Michaela Pavlíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský