Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity – Lucie HATLAPATKOVÁ
Lucie HATLAPATKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Marketing communication of the Department of Human Movement Studies, Faculty of Education, University of Ostrava
Anotace:
Tato bakalářská práce byla vytvořena k analýze současného stavu marketingové komunikace Katedry studií lidského pohybu na Ostravské univerzitě. Cílem práce je následně vytvořit návrhy a dojít k vhodným řešením, jak zefektivnit marketingovou komunikaci pro potenciální cílovou skupinu. V první části jsou definovány termíny marketingu a marketingové komunikace 21. století. V následné části bakalářské …víceAbstract:
This bachelor thesis was created to analyze the current state of marketing communication of the Department of Human Movement Studies at the University of Ostrava. The aim of the work is then to create proposals and come up with suitable solutions to streamline marketing communication for a potential target group. The first part defines the terms marketing and marketing communications of the 21st century …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HATLAPATKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/301su2/.
Jak správně citovat práci
HATLAPATKOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Petra Horáková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Filípek -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Pavel Fencl -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář