Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních. – Tomáš Nehasil
Tomáš Nehasil
Bakalářská práce
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Usage of online marketing in election campaign.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí monitoringu, hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření vyhodnotit, zda je on-line politická reklama na sociálních sítích určena především pro cílovou skupinu ve věku 18–34. Zároveň by práce měla identifikovat trendy v této oblasti.Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to evaluate whether online political campaigns are targeted predominantly at the age group between 18–34 years. The evaluation is achieved by monitoring, in-depth interviews, and questionnaires. Simultaneously, the thesis aims to identify popular methods in this department.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Matouš Hruška, Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler
Název
Vložil
Vloženo
Práva