Marketing a marketingová komunikace divadla – Tereza Ibrová
Tereza Ibrová
Bakalářská práce
Marketing a marketingová komunikace divadla
Marketing and Marketing Communication of a Theatre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu divadla a kultury. Přímo se zaměřuje na specifika komunikace s mladým publikem, konkrétně na příkladu pražského Divadla v Dlouhé. V teoretické části jsou zpracována základní východiska arts marketingu, marketingu divadla a divadelního publika. Praktická část poté obsahuje analýzu současných marketingových aktivit Divadla v Dlouhé a zpracování kvantitativního …víceAbstract:
The presented Bachelor thesis deals with the topic of culture and theatre marketing. It focuses specifically on the particularities of communication with young audiences, further explained on the example of Prague theatre Divadlo v Dlouhé. The theoretical part lays the basics of arts marketing, theatre marketing and audiences. The practical part contains an analysis of current marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ibrová, Tereza. Marketing a marketingová komunikace divadla. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing divadla
Margarita Salimova -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing-management divadla Josefa Kajetála Tyla v Plzni
Anežka Kordová -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová