Tereza Ibrová
Bachelor's thesis
Marketing a marketingová komunikace divadla
Marketing and Marketing Communication of a Theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu divadla a kultury. Přímo se zaměřuje na specifika komunikace s mladým publikem, konkrétně na příkladu pražského Divadla v Dlouhé. V teoretické části jsou zpracována základní východiska arts marketingu, marketingu divadla a divadelního publika. Praktická část poté obsahuje analýzu současných marketingových aktivit Divadla v Dlouhé a zpracování kvantitativního …moreAbstract:
The presented Bachelor thesis deals with the topic of culture and theatre marketing. It focuses specifically on the particularities of communication with young audiences, further explained on the example of Prague theatre Divadlo v Dlouhé. The theoretical part lays the basics of arts marketing, theatre marketing and audiences. The practical part contains an analysis of current marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ibrová, Tereza. Marketing a marketingová komunikace divadla. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing divadla
Margarita Salimova -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing-management divadla Josefa Kajetála Tyla v Plzni
Anežka Kordová -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová