Marketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising – Bc. Kateřina HELIGROVÁ
Bc. Kateřina HELIGROVÁ
Master's thesis
Marketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising
Marketing management of the selected non-profit organization focused on fundraising
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising pro neziskovou organizaci Nadace rozvoje občanské společnosti a její program sbírkový projekt Pomozte dětem. Důležitým bodem práce je situační analýza obsahující tvorbu marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí obsahuje analýzu fundraisingových činností. Výsledná SWOT analýza …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to create marketing strategy focused on fundraising for nonprofit organizations named Foundation of development civic society and her program Collection project Help the children. Important point of the thesis is a situation analysis includes marketing mix and analysis of external and internal environment. Analysis of internal environment contains analysis of fundraising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELIGROVÁ, Kateřina. \textit{Marketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/30jgax/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HELIGROVÁ, Kateřina. Marketing management vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová