Počítač jako pomocník odborného učitele v oboru kadeřník – Bc. Kateřina Bušinová
Bc. Kateřina Bušinová
Bakalářská práce
Počítač jako pomocník odborného učitele v oboru kadeřník
Computer as an assistant teacher in the field of professional hair stylist
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat oblast využívání výpočetní techniky pro podporu výuky ze strany odborného učitele odborných předmětů s bližším zaměřením na odborného učitele oboru kadeřník. Práce se zaobírá přehledem a definicí současných trendů využití výpočetní techniky při výuce a obsahuje i informace o učebním oboru kadeřník ve spojení s implementací výpočetní techniky do výuky nebo pro přípravu takovéto …víceAbstract:
The aim of this work is to map the use of computer technology to support teaching by specialist teachers of vocational subjects with a particular interest in the field of teacher professional hairdresser. The work deals with the definition and mapping of current trends in the use of computer technology in the classroom and includes information on apprenticeship hairdresser in conjunction with the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qp1d9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jan Děcký
- Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Využití micro:bit ve výuce programování na ZŠ
Klára Lekešová -
Využití počítače ve výuce na střední škole
Radek Scheiner -
Počítačem řízené stroje ve výuce na základních školách
Michal RANDA -
Využití Raspberry Pi ve výuce programování na SŠ
Stanislava BUBÍKOVÁ -
Možnosti opensource software pro výuku DPZ
Pavel Kubíček -
Tool for UML diagram review in software engineering education
Karolína Božková -
Datově orientovaný přístup při vývoji software
Tomáš Janečka -
3D software ve výuce
Nikol Hurdálková