Barbora Janů
Bachelor's thesis
Analýza direkt marketingové kampaně
Analysis of direct marketing campaign
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice přímého marketingu. Zaměřuje se na definování nástrojů přímého marketingu a určení jejich výhod a nevýhod. Dále jsou shrnuty základní legislativní omezení této komunikační techniky. V další části práce je analyzována konkrétní direkt marketingová kampaň pomocí dat z ExactTarget Marketing Cloudu. Na základě této analýzy je určená míra úspěšnosti komunikace …viacAbstract:
This thesis concerns of direct marketing. It focuses on defining direct marketing tools and determines their advantages and disadvantages. There are also summarized basic legislative limitations of this communication technique. The next section of this thesis analyses the specific direct marketing campaign by using data from ExactTarget Marketing Cloud. Based on this analysis, it is determined the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Olga Horová
- Oponent: Helena Beránková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Longitudinal Study in the Use of Direct Quotation in Literary Analysis by L2 Bachelor Students
Peter Docherty -
Effect of the Indirect and Direct contact with Immigrants on the Formation of the Attitudes towards immigrants: Multilevel Comparative Analysis of European Countries
Michaela Šedovičová -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Proposal of marketing campaign for students in Azerbaijan to study at FBE MENDELU in Brno
Fidan Aliyeva -
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub
Simona SÝKOROVÁ -
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Tomáš Kejdana -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan