Ing. Michaela Kostrounková

Bakalářská práce

Firemní dárcovství jako forma spolupráce komerčního a neziskového sektoru

Corporate Donation as a Form of Commercial Cooperation and the Voluntary Sector
Anotace:
Dárcovství může být nazváno jako nezištný projev spolupráce dvou subjektů. Prvním subjektem je dárce, individuální nebo firemní a druhým subjektem je obdarovaný, v tomto případě nestátní nezisková organizace. Zatímco důvodem individuálního dárcovství je většinou altruismus, tedy snaha pomoci druhým v případě firemního dárcovství hovoříme o společenské odpovědnosti firmy (CSR). V teoretické části je …více
Abstract:
Donorship might be called as a selfless sign of cooperation of two subjects. First subject is donor, individual or corporate and second subject is receiver of donation, in this case non-state, non- profitable organization. While reason for individual donorship is mostly altruism, meaning the attempt to help other, in case of corporate donorship the reason is social responsibility of a company.(CSR …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní