Veronika Procházková

Bachelor's thesis

Nástroje interní komunikace ve firmě

Internal Communications Tools in a Company
Anotácia:
Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s …viac
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is internal communication tools in the company. For the purpose of this thesis, the company BOSCH DIESEL s.r.o. based in Jihlava was selected. The theoretical part deals with the concepts of internal communication, corporate culture, public relations, internal communication tools and marketing research, which are used to understand the practical part of this thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Procházková, Veronika. Nástroje interní komunikace ve firmě. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications