Analýza marketingového mixu řetězce s drogistickým zbožím – Lenka Košťálová
Lenka Košťálová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu řetězce s drogistickým zbožím
Marketing Mix Analysis of Drugstore Chain
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti drogerie TETA. Je rozdělena do dvou částí, teoretické, kde jsou vysvětleny základní pojmy marketingového mixu a praktické, ve které je charakterizováno makroprostředí společnosti a popsány subjekty tržního prostředí společnosti. Prostřednictvím SWOT analýzy, pozorování a dotazníkového šetření je analyzován marketingový mix drogerie …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of marketing mix of the company drugstore TETA. It is divided into two parts, theoretical, where are explained basic terms of marketing mix and practical, in which is characterized the macro-environment of the company and described subjects from market environment of the company. Through SWOT analysis, observation and questionnaire survey is analyzed marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102545
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková