Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici – Václav Pros, DiS.
Václav Pros, DiS.
Bachelor's thesis
Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici
Social aspects of behavior in society when buying alcohol after prohibition
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálními aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici. Teoretická část práce se zaměřuje na výrobu lihu a lihovin, alkohol a prohibici v historii lidské společnosti, správu spotřební daně z lihu a změnami v povinném značení lihu, výskytem otrav závadnými lihovinami a nařízením prohibice v září 2012 na území České republiky. Součástí bakalářské práce je …moreAbstract:
The Bachelor's thesis deals with social aspects in a behavior of the society, when buying alcohol after the prohibition. The theoretical part is focused on the production of grain alkohol and spirits, alkohol and the prohibition in the history of the human society, the administration of the excise tax from grain alcohol and changes in a compulsory signification of grain alkohol, occurrence of poison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROS, Václav. \textit{Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/31il6s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pros, Václav. Sociální aspekty v chování společnosti při nákupu alkoholu po prohibici. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitele
Anhelina DIDYKOVÁ -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Silvie Chovancová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Lukáš Jaro