Lucia URBANČOKOVÁ

Bachelor's thesis

Vývoj a zavádzanie nových produktov.

New Product Development and Introduction process.
Abstract:
Tato bakalárska práca pojednáva o procese vývoja nových produktov a ich uvádzania na trh. Práca je rozdelená do troch celkov. Prvý z nich sa zaoberá procesom vývoja a uvedenia nových výrobkov na teoretickej úrovni. Druhý celok je venovaný predstaveniu spoločnosti Lybar, a.s. ako tradičného českého výrobcu a analyzovaniu vnútropodnikového systému vývoja a uvádzania výrobkov pomocou SWOT analýzy. V tretej …more
Abstract:
This Bachelor?s thesis focuses on new product development and introduction process. It is divided into three parts. The first of them involves the development and introduction process in theoretical level. The second part is dedicated to introduction of Lybar a.s. as Czech traditional producer and intercompany methods of new products development through SWOT analysis. The analysis of new Lybar hair …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

URBANČOKOVÁ, Lucia. Vývoj a zavádzanie nových produktov.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing