Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice – Dominika Reytharová
Dominika Reytharová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice
Consumer behavior in the field of healthy nutrition within the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice“ se zabývá nákupním chováním typického českého spotřebitele a jeho vztahu ke zdravé výživě. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zaměřuje na vysvětlení stěžejních pojmů k tématům zdravé výživy, spotřebitele, produktu, nákupního chování, segmentace a také základů marketingového …moreAbstract:
This bachelor's thesis entitled "Consumer behavior in the field of healthy nutrition within the Czech Republic" deals with buying behavior of a typical Czech consumer and his relationship with healthy nutrition. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical one focuses on explaining key concepts on the topics of healthy nutrition, consumer, product, buying behavior, segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82593
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
Klára Volemanová