Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice – Dominika Reytharová
Dominika Reytharová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice
Consumer behavior in the field of healthy nutrition within the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice“ se zabývá nákupním chováním typického českého spotřebitele a jeho vztahu ke zdravé výživě. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zaměřuje na vysvětlení stěžejních pojmů k tématům zdravé výživy, spotřebitele, produktu, nákupního chování, segmentace a také základů marketingového …víceAbstract:
This bachelor's thesis entitled "Consumer behavior in the field of healthy nutrition within the Czech Republic" deals with buying behavior of a typical Czech consumer and his relationship with healthy nutrition. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical one focuses on explaining key concepts on the topics of healthy nutrition, consumer, product, buying behavior, segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
Klára Volemanová