Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění – Bc. Petr Javorský
Bc. Petr Javorský
Diplomová práce
Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění
Definition of brand's expected benefits "Království - Jestřebí hory" in the region and support of LAG with establishing of the brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regionálním značením a jeho vnímáním ze strany spotřebitelů i uživatelů. Výsledky práce jsou zachyceny tak, aby byly uchopitelné a mohly dále sloužit jako podklad pro efektivní řízení nově vznikající regionální značky Království - Jestřebí hory.Cílem práce bylo získání komplexního pohledu na problematiku vnímání přínosu regionálních značek a regionálních produktů jak ze strany …víceAbstract:
Thesis describes regional branding and its perception by the consumers and users. The results of the thesis are presented in such way that they can be grasped and further used as a foundation for effective management of the newly created regional brand “Kingdom – Jestřebí hory”.The goal of the thesis was to gain complex overview on the issues of perception of regional brands and regional products from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Václav Hejnák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAVORSKÝ, Petr. \textit{Definování očekávaných přínosů značky „Království – Jestřebí hory“ v regionu a podpora MAS při jejím zavádění}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/31r978/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program / obor:
Rozvoj venkova a zemědělství / Rozvoj venkovského prostoru
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Regional Disparities and Economic Development in Ukraine
Khrystyna Huk
Název
Vložil
Vloženo
Práva