Bc. Simona Knopová

Diplomová práce

Teaching English in a Mixed Ability Class

Teaching English in a Mixed Ability Class
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem výuky ve skupinách, které jsou z hlediska jazykové úrovně smíšené, v kontextu 2.stupně základní školy. Cílem práce je potvrdit výhodnost tohoto způsobu výuky jak pro žáky, tak pro vyučující.
Abstract:
This work deals with the topic of a mixed ability class in the context of a lower secondary school. It claims that there are many advantages of a heterogeneous class and that a heterogeneous class can be beneficial both to students and teachers. In the practical part, a small-scale research was conducted with both a quantitative and a qualitative research method.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta