Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky – Bc. Monika Nosáľová
Bc. Monika Nosáľová
Diplomová práce
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Marketing services in a selected enterprise in terms of Slovak Republik
Abstract:
The thesis focuses on the theoretical gist of marketing services in terms of Slovak Republic, it defines services, marketing services and marketing mix of services. In the analytical part it analyzes the marketing mix Slovak Savings-Bank through a marketing research conducted on a sample of respondents who are its clients.Abstract:
Práca sa teoreticky zameriava na marketing služieb v podmienkach Slovenskej republiky, definuje služby, marketing služieb a marketingový mix služieb. V analytickej časti analyzuje marketingový mix Slovenskej sporiteľne prostredníctvom marketingového prieskumu vykonávaného na vzorke respondentov, ktorý sú jej klientmi.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mujtb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá