Klára Sluková

Bakalářská práce

Analýza zákaznických služeb

Analysis of customer service
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznických služeb v úseku Customer Service ve společnosti Siemens, s.r.o. V první části práce jsou definovány základní teoretické pojmy, jakou jsou podnik, strategie podniku, zákazník a péče o něj a v neposlední řadě definice služeb. V následující praktické části je představena společnost a oddělení, ve kterém byla analýza služeb prováděna. Součástí praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analyzing the customer services in the Customer Service department of Siemens, s.r.o. The first part of the thesis defines the basic theoretical concepts, such as enterprise, company strategy, customer and customer care, and last but not least the definition of services. The following practical part introduces the company and department in which the analysis of services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Alexandr Šenec

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sluková, Klára. Analýza zákaznických služeb. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní