Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti – Bc. Jana Vojíková
Bc. Jana Vojíková
Bachelor's thesis
Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti
Company culture, company atmosphere and the importance of human capital for an effective run of any company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti“. Práce se skládá z Úvodu, Teoretické části, Praktické části a Závěru. Úvod obsahuje základní informace o stavu problematiky a je v něm zdůvodněno, proč jsem si toto téma zvolila. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky a citace z děl uznávaných autorů zabývajících se touto …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is „Company culture, company atmosphere and the importance of human capital for an effective run of any company“. The thesis consists of Introduction, Theoretical part, Practical part and a Conclusion. Introduction contains the basic information about the stage at which this company culture currently stands. Also mentioned is the reason why I chose this topic at the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dw4v3/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJÍKOVÁ, Jana. \textit{Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/32806j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Klima organizace a strategie vzdělávání
Veronika SKŘENKOVÁ -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
Komunikační strategie a efektivizace managementu neziskové organizace
Terezie FOJTÍKOVÁ -
Identifikace a využití konkurenční výhody vybrané neziskové organizace
Kristýna Halapatschová