Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti – Bc. Jana Vojíková
Bc. Jana Vojíková
Bakalářská práce
Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti
Company culture, company atmosphere and the importance of human capital for an effective run of any company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti“. Práce se skládá z Úvodu, Teoretické části, Praktické části a Závěru. Úvod obsahuje základní informace o stavu problematiky a je v něm zdůvodněno, proč jsem si toto téma zvolila. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky a citace z děl uznávaných autorů zabývajících se touto …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is „Company culture, company atmosphere and the importance of human capital for an effective run of any company“. The thesis consists of Introduction, Theoretical part, Practical part and a Conclusion. Introduction contains the basic information about the stage at which this company culture currently stands. Also mentioned is the reason why I chose this topic at the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dw4v3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Klima organizace a strategie vzdělávání
Veronika SKŘENKOVÁ -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
Komunikační strategie a efektivizace managementu neziskové organizace
Terezie FOJTÍKOVÁ -
Identifikace a využití konkurenční výhody vybrané neziskové organizace
Kristýna Halapatschová