Podnikatelský zámer nového gastronomického zariadenia – Bc. Peter Mokrý
Bc. Peter Mokrý
Master's thesis
Podnikatelský zámer nového gastronomického zariadenia
Business plan of a new catering establishment
Abstract:
The objective of this work was to creation of a business plan and analysis of the feasibility of the idea to open a coffee shop in Bratislava. The author drew the information included in the theory part from professional literature which helped him to map the issues in the field of business in gastronomy including legal requirements. In the analytical part the author used, apart from PEST analysis …viacAbstract:
Cieľom práce je vytvorenie podnikateľského zámeru a analýzy uskutočniteľnosti nápadu na otvorenie kaviareňského zariadenia v Bratislave. Informácie obsiahnuté v teoretickej časti autor čerpal z odbornej literatúry, kotrá mu pomohla zmapovať problematiku v oblasti podnikania v gastronómii, vrátane legislatívnych požiadavkov. V analytickej časti autor použil okrem analýzy PEST aj analýzu konkurencie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12699/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOKRÝ, Peter. \textit{Podnikatelský zámer nového gastronomického zariadenia}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/32fhe9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán
Šimon Harant -
Podnikateľský plán na založenie pilates štúdia
Viktória Pokorná -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková