Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie – Mgr. Hana Matušková, DiS.
Mgr. Hana Matušková, DiS.
Diplomová práce
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
The analysis of learning tasks in the English language subject in the 4th grade of primary school based on Bloom taxonomy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou původní Bloomovou taxonomií a její revidovanou formou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Tyto dvě části se vzájemně doplňují, načež v teoretické části jsou popsány vzdělávací cíle a struktura původní Bloomovy taxonomie, tak i revidované Bloomovy taxonomie vydané L. W. Andersonem. Praktická část nabízí analýzu konkrétních učebních úloh, které byly …víceAbstract:
My diploma thesis addresses the original Bloom's taxonomy as well as the revised edition of the taxonomy. The thesis is divided into a theoretical and a practical section. These two sections complement each other. The theoretical part describes educational goals and illustrates the differences between the structure of the original Bloom's taxonomy and of the revised edition published by L. W. Anderson …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1be9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Bloomova taxonomie jako předpoklad tvorby testových úloh ve výuce dějepisu
Tereza KLIKOVÁ -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve výukovém procesu Vyšší odborné školy designu
Jana BERGOVÁ -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
Marta TLAMSOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu
Petra FEKETOVÁ -
Obsahová analýza databází učebních úloh STEM se zaměřením na geografii, matematiku a moderní technologie
Tereza Šimčíková -
Analýza učebních úloh rozvíjejících mapové dovednosti žáků v učebnicích vlastivědy nakladatelství FRAUS
Hana Neumanová