Prevence a diagnostika specifických poruch učení – Lenka Zouharová
Lenka Zouharová
Master's thesis
Prevence a diagnostika specifických poruch učení
PREVENTOIN AND DIAGNOSTICS OF SPECIFIC LEARNING DISABILITIES
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na prevenci a diagnostiku specifických poruch učení. Seznámení s preventivním programem edukativně stimulačních skupin a jejich přínosem pro další vzdělávání. Charakterizuje jednotlivé specifické poruchy učení a naznačuje možnosti jejich nápravyAbstract:
Thesis speak about prevention and diagnostics of specific learning disabilities. Identification with prevention program educational stimulative groups and their benefit for futher education. Characterise individual specific learning disabilities and implies possibilities of their reparation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Hana Spáčilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Reading Development in Pre-School Age
Monika Crháková -
Teacher Talk in Pre-school English Classes: Discourse Analysis
Pavla Jandová -
Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners
Michaela Potočková -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Přínos edukativně stimulačních skupin pro děti s odkladem povinné školní docházky.
Eva Vojtová -
Edukativně stimulační skupiny v mateřské škole zaměřené na rozvoj dětí předškolního věku
Jindra Žáčková -
Edukativně stimulační skupiny a jejich užití ve vybraných mateřských školách v regionu Židlochovicko
Martina Jochmanová