Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix – Thi Kim Anh Nguyenová
Thi Kim Anh Nguyenová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Factors influencing consumer purchasing behavior towards the brand Felix
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování spotřebitelů značky Felix. Cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují jejich nákupní chování, a na základě získaných poznatků navrhnout zlepšení současné marketingové strategie. Výzkum byl proveden pomocí sekundárního výzkumu, expertního rozhovoru a skupinových rozhovorů. Hlavní zjištění zahrnují důležitost ceny, kvality produktů, vysokého …víceAbstract:
This master's thesis focuses on an analysis of consumer purchasing behavior for the brand Felix. The aim is to identify factors influencing consumer´s purchasing behavior and, based on the acquired knowledge, propose improvements to the current marketing strategy. The research was conducted using secondary research, expert interview, and focus group discussions. Key findings include the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90328
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90328
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analýza nákupního chování na trhu krmiv pro zvířata
Eliška Kristiníková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová