Analýza nákupního chování zákazníků nákupního centra – Kristýna Černá
Kristýna Černá
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování zákazníků nákupního centra
Shopping Behavior Analysis of Shopping Center Customers
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků nákupního centra. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat nákupní chování zákazníků nákupního centra OC Frýda ve Frýdku-Místku a srovnat rozdíly těchto hledisek v závislosti na identifikační otázky. Data jsou zjištěna prostřednictvím metody CAWI. Byly sestaveny návrhy a doporučení na nedostatky, které byly zjištěny prostřednictvím …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of shopping behavior of shopping center customers. The aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the shopping behavior of customers of the shopping center OC Frýda in Frýdek-Místek and comparable differences of these aspects depending on the identification questions. Data are processed using CAWI methods. Proposals and recommendations for shortcomings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková