Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů – Bc. Jana Matušíková
Bc. Jana Matušíková
Master's thesis
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Primary education of pupils with autism from the perspective of teachers
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce, obsahující teoretickou a praktickou část, se zaměřuje na problematiku primárního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra pohledem učitelů. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska spojená se specifiky poruch autistického spektra, a to jak v rovině obecné, tak i v kontextu podmínek vzdělávání jedince s tímto postižením v prostředí primárních škol a …viacAbstract:
The submitted diploma thesis, containing theoretical and practical part, focuses on the issues of education of pupils with autism spectrum disorders in primary education from the perspective of teachers. The theoretical part defines the theoretical basis associated with the specifics of autism spectrum disorders both in general, and in the context of the conditions of education of individuals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matušíková, Jana. Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Vnímání klimatu školy: srovnání žáků s LMP a poruchami chování a žáků s LMP bez poruch chování
Hana KOČÍ -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková