Brand communication strategies of luxury hotels – Milena Ten
Milena Ten
Bakalářská práce
Brand communication strategies of luxury hotels
Komunikační strategie značky luxusních hotelů
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá nejefektivnější metody komunikace značky používané v sektoru luxusního pohostinství. Cílem práce je identifikovat přesvědčovací strategie, které luxusní hotely využívají k získání pozornosti spotřebitelů a zvýšení rozpoznatelnosti značky. Zabývá se klíčovými koncepty brandingu, jako je identita značky, image a equity, a zároveň zkoumá chování spotřebitelů, roli technologií a …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the most effective brand communication methods used in the luxury hospitality sector. The thesis aims to identify persuasive strategies that luxury hotels use to engage consumers and enhance brand recognition. It covers key branding concepts like brand identity, image, and equity, while also examining consumer behavior, the role of technology, and the impact of digital …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Michael Bahles
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of new technology and modernization of the agriculture sector in northern India on the economy of the region.
- Deepti -
The Impact of Technology on Human Life in Kazuo Ishiguro's Never Let Me Go and Klara and the Sun
Veronika Aftanasová -
Impact of Modern Translation Technology on Translation Practice and Copyright
David Krejčí -
LEADERSHIP IN THE DIGITAL ERA: ANALYZING THE IMPACT OF TECHNOLOGY ON LEADERSHIP STYLE AND ITS EFFECTIVENESS ON FINTECHS IN LAGOS, NIGERIA.
Maria Fadeyi -
An Investigation on the Impact of Financial Technology in the Banking Sector
Vít Helešic -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab