Barbora Balážová

Diplomová práce

Marketing cílený na děti

Target market: Children as consumer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamního působení na děti a mírou jejich osobní autonomie, kdy je snahou dané téma zhodnotit z pohledu rodičů. Cílem je analyzovat, jak vnímají vliv reklamy na děti jejich rodiče a jaká je kupní síla dětí nejen v otázce vlastních finančních prostředků, ale i v otázce vlivu dětí na nákupní rozhodování rodiny. Primární data byla získávána online dotazováním pomocí …více
Abstract:
This thesis deals with the effect of advertising on children and their degree of personal autonomy, which is an attempt to evaluate the topic from the perspective of parents. The aim is to analyze how parents perceive the impact of advertising on their children and what is the purchasing power of children not only in terms of its own funds, but also the impact of children on family purchasing decisions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28945